نصب پارتیشن دوجداره

نصب پارتیشن دوجداره: پارتیشن دوجداره نوعی جداکننده است که در شرکت ها و دفاتر و اداره ها طرفداران زیادی داشته است. افراد زیادی به دلیل اینکه این پارتیشن ها سبب جداسازی فضا می شوند از آنها استفاده می نمایند.

در واقع هدف مدیران از استفاده پارتیشن ها به دلیل جداسازی به عنوان یک دیوار برای فضا می باشد . در این وضعیت ها مدیران شرکت سعی می کنند که از محل کار  در کوتاه ترین زمان بهترین بهره برداری و استفاده بهینه را برای کارمندان فراهم نمایند.

جهت دکوراسیون اداری در زمان سفارش و تهیه نقشه برای یک محل اداری و یک فضا ، مدیر شرکت اگر با نکات فنی برای جداسازی فضا و ایجاد محل کار جدید و یا افزودن اتاق آشنایی کافی داشته باشد ، باید نکاتی را در نظر بگیرد . در غیر این صورت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما علاوه بر  اندازه گیری نودن طول و ارتفاع پارتیشن ، مواد ضروری و مهم را به مئسول اجرای آن شرکت و کمپانی اعلام کنند. کارشناسان با تجربه و خبره ی ا همه ی مسائلی راکه با پارتیشن دوجداره مرتبط هستند در اختیار کارفرای خود قرار می دهد.

پارتیشن های دو جداره به صورت فریم های جداگانه در کارخانه تولید و مونتاژ می شوند . این فریم ها پس از مونتاژ وبسته بندی به محل پروژه ارسال شده ونصب می شوند.

پارتیشن دوجداره به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و همچنین تا ارتفاع  سقف اجرا می گردد. ارتفاع پارتیشن ها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. در پارتیشن دو جداره از جداره های شیشه نیز به صورت دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور وجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر می باشد.

پارتیشن دو جداره دارای این قابلیت می باشند که می توان از پرده کرکره در بین جداره های شیشه نیز استفاده کرد. پرده کرکره ها را می توان در طرح و رنگ های مختلف با اندازه 16 میلیمتری اجرا نمود. شیشه های نصب شده در دو طرف پرده کرکره باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده کرکره ی شوند. استفاده از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومل)، امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراه می نماید. سیستم تنظیمی ولومی در پرده کرکره ها جلوه زیبایی به پارتیشن ها می دهند.

انجام کلیه خدمات جابجایی پارتیشن و نصب و راه اندازی انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری در تهران
جابجایی و نصب سریع | بهترین قیمت | تضمین کیفیت
021-66134511