نصب پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای: جزء اصلی در این محصول شیشه است. شیشه پارتیشن اداری فضای اداره را بزرگتر نشان می‌دهد و باعث افزایش نور طبیعی محیط می‌گردد. این امر باعث می‌شود تا هزینه‌ برای پهای انرژی و نور مصنوعی کاهش یابد.

امروزه این محصول به دلیل خواص پرشماری که شامل میشود در بسیاری از اماکن مورد استقبال قرار گرفته است.

ایجاد حریم خصوصی و فراهم کردن آرامش روانی برای کارمندان و کاهش انتقال صدا تنها بخشی از مزایای نصب پارتیشن شیشه ای  در فضاهای اداری می باشد.

سبک ها و طراحی های نوبن این محصول زیبایی خاصی دارد.روشهای گوناگون نصب پارتیشن شیشه ای جلوه های متنوعی را فراهم می آورد

 پارتیش شیشه ای در محل موردنظر چطور نصب می شود؟

برای نصب پارتیشن قبل از اجرا و پیاده سازی طرح نیاز هست توسط ابزای مثل دوربین و تراز لیزری محل موردنظر را علامت گذاری نمایید، سپس بعد از این مرحله ابعاد شیشه مشخص و برای ساخت تولید می شود. پروفیل های سازه با رنگ کوره ای قبل از نصب رنگ زده می شوند و در مرحله آخر سازه های استنلس استیل بعد از جوشکاری و نصب در محل توسط پولیش مخصوصی جلا داده می شوند.

برای نصب پارتیشن فریم لس در محیط های اداری و شرکت ها تنها در قسمت های بالا و پایین پارتیشن، پروفیل آلومینیوم به کار می رود که بر روی دیوار شیشه ای به هیچ عنوان دیده نخواهد شد.

جلوه زیبایی پارتیشین شیشه ای به دقت و تمیز کاری آن در موقع نصب بسیار موثر می باشد. این محصول از سبک های نوین و طرح های زیبایی برخوردار است. بنابراین روش های گوناگون نصب پارتیشن شیشه ای جلوه های بصری و متنوعی را برایتان فراهم می آورد.

نصب پارتیشن شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای چه مزایایی دارد؟

۱- پارتیشن ها یا همان فریم لس به دلیل نداشتن فریم بر روی شیشه به هنگام نصب بر روی زمین جای کمتری را می گیرند.

۲- این پارتیشن ها به دلیل نداشتن فریم بر روی شیشه ها، در فضایی مثل ادارات و شرکت ها سطح دید بیشتری را در اختیار افراد قرار می دهد. بنابراین انتخاب پارتیشن  یکی از راهکارهای مناسب جهت پیاده سازی وسعت دید بالاتر و شفافیت است.

۳- این پارتیشن  زیبایی و جذابیت خاصی را نسبت به پارتیشن های دیگر به فضا می دهند.

۴- این پارتیشن نسبت به پارتیشن های دیگر سریع تر نصب و پیاده سازی می شوند.

۵- برای زیباسازی فضا می توان از پانل های شفاف، مات و شیشه های رنگی بر روی پارتیش شیشه ای ایجاد کرد که فضا را بزرگتر و از لحاظ بصری گسترش می دهد.

۶- پارتیش شیشه ای از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که می توانید برای پیکربندی مجدد ساختار دفاتر استفاده کنید و فضای دکوراسیون خود را تغییر و سازمان دهی کنید.

۷- این محصول در انواع و طرح های مختلفی وجود دارد که می توانید طراحی پویا و فضایی متفاوت را در محیط زندگی و کاری خود تجربه کنید.

۸- پارتیشن شیشه سکوریت با هر نوع طراحی دکوراسیون سازگار و منطبق است و جلوه خاص و زیبایی به محیط می دهد.

۹- امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان پارتیشن شیشه ای

۱۰- نصب سریع پارتیشن بدون تخریب بنا و قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آسان که از مزیت بسیار خوب آن می باشد.

با توجه به مزایایی که پارتیشن های شیشه ای دارند، پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید فضای بزرگتر و پر نوری را در خانه و محل کار خود ایجاد کنید، این محصول را انتخاب کنید. همچنین این محصول برای طراحی و استفاده در فضاهای کوچک بسیار ایده آل و انتخاب عالی می باشد. در ادامه در مورد روند نصب پارتیشن شیشه ای صحبت می کنیم.

انجام کلیه خدمات جابجایی پارتیشن و نصب و راه اندازی انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری در تهران
جابجایی و نصب سریع | بهترین قیمت | تضمین کیفیت
021-66134511