نصب پارتیشن خانگی

نصب پارتیشن

نصب پارتیشن خانگی : امروزه با توجه به پیشرفت دانش دکوراسیون داخلی، مدیران واحدهای اداری ترجیح می دهند فضا سازی محیط کاری خود را از یک سیستم انعطاف پذیر با قابلیت های خاصی از جمله عدم تبادل سر و صدا، تبادل نور در بین فضاهای کاری، زیبایی، تهویه و عدم هدر رفت گرما و از همه مهمتر ایستایی انتخاب کنند.

استفاده از پارتیشن ها در خانه ها و مکان های عمومی مدرن امروزی در حال گسترش یافتن است. انتخاب مدل پارتیشن منزل با طرح شیک و زیبا در خانه های امروزی که فضا به یک امر حیاطی و مهم تبدیل شده است، اهمیت زیادی دارد. هر چه به جلوتر می رویم فضای خانه های آپارتمانی مخصوصا در شهرهای بزرگ در حال کوچکتر شدن هستند. همچنین با افزایش هزینه ها، فضای زیاد در خانه بعنوان یک مسئله لوکس و گران قیمت درآمده که بسیاری از ما نمی توانیم به آن دسترسی داشته باشیم درنتیجه مسئله فضا و استفاده بهینه از آن اهمیتی دوچندان پیدا می کند. دیوارهای دائمی هم مانند یک مشکل هستند که به اجبار به شما تحمیل می شود چرا که هر فردی در خانه یا اداره  به مکان و فضا خصوصی خود نیاز دارد اما زمانی که پارتیشن ها به میدان می آیند همه چیز فرق می کند دیگر مجبور نیستید استایل یک خانه را با داشتن دیوارهای دائمی و سخت برای مدت زمان طولانی تحمل کنید. با مدل پارتیشنها متحرک و ثابت می توانید در هر لحظه فضاهای پویا را به محلی براساس نیازهای شخصی خود تبدیل کنید. از پارتیشن ها می شود در تمامی مکان های خانه مانند آشپزخانه، هال پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب هم استفاده کرد. استفاده صحیح از پارتییشن در خانه می تواند در فضای خانه حسی دلگرمی و دوستی ایجاد کند تا همگان از بودن در آن محیط احساس رضایت داشته باشند.

وظیفه اصلی پارتیشن در واقع جداسازی بخش های مختلف دکوراسیون داخلی در خانه مانند اتاق نشیمن و پذیرایی، بدون استفاده از دیواری های آجری و گچی است. پارتیشن می تواند از هر مدلی ساخته شود حتی می توان از گیاهان بعنوان پارتیشن خانه استفاده کرد یا از نرده های چوبی، کتابخانه های بزرگ و دیوارهای کاذب در این امر استفاده نمود. در زیر با تعدادی از زیباترین و خلاقانه ترین نوع های پارتیشن در منزل آشنا می شویم.

انجام کلیه خدمات جابجایی پارتیشن و نصب و راه اندازی انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری در تهران
جابجایی و نصب سریع | بهترین قیمت | تضمین کیفیت
021-66134511