جابجایی پارتیشن تک جداره

جابجایی پارتیشن تک جداره : پارتیشن تک جداره یکی از بهترین روش های جداسازی محیط به شمار می رود که بتوان از فضای موجود نهایت بهره را برد.

اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه های جداسازی محیط کار خود هستید و یا زمان کافی برای دیوار کشی قسمت های داخلی ساختمان ندارید. بهره گیری از این محصول کارآمد این امکان را فراهم می آورد تا بتوان فضای در دسترس را به قسمت های مختلف با ابعاد گوناگون تقسیم نمود تا بتوان از آن بهترین استفاده را برد.

به سبب زیبایی منحصر به فردی که پارتیشن های تک جداره از آن برخوردار می باشد، این امکان را فراهم می آورد تا با بهره گیری از آن بتوان به محیطی زیبا دسترسی یافت.

پارتیشن تک جداره به گونه ای طراحی شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن از قابلیت نصب و اجرا برخوردار می باشد و به سبب همین امر این امکان را فراهم می آورد تا بتوان در زمان به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد .

محدودیت استفاده از پارتیشن های تک جداره

این پارتیشن ها محدودیتهای زیادی در استفاده و نصب داشته و بیشتر در فضاهایی استفاده میشود که طرح تقسیم بندی فضاها نا مشخص بوده و تیغه چینی مشخص و برای مدت طولانی طراحی نگردیده است و صرفا برای زمان کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد . پارتیشن تک جداره به سبب دارا بودن مقاطع کم قطر فضای بسیار باریکی برای نصب داشته و اتصالات این پارتیشن بصورت خطی بوده و اتصالات خطی استحکام این پارتیشن را دچار مشکل کرده است .در این پارتیشن ، اتصالات نمای خارجی دارد که این یکی از مزیت های این نوع پارتیشن است زیرا اتصالات خارجی جابجایی و انتقال را به مراتب ساده تر و سریع تر میکند و برای قسمت هایی که بصورت موقت در نظر گرفته شده است بسیار مناسب است.

پارتیشن تک جداره به سبب تنوع زیادی که دارد، دارای قیمت مناسبی می باشد به همین جهت مورد توجه شرکت های بسیاری قرار گرفته است و نکته قابل توجه استحکام فراوان این محصول می باشد.

انجام کلیه خدمات جابجایی پارتیشن و نصب و راه اندازی انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری در تهران
جابجایی و نصب سریع | بهترین قیمت | تضمین کیفیت
021-66134511