پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره

پارتیشن های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

اگر احساس می کنید لازم است که محیط خانه یا کار خود را تغییر دهید و فضاهایی مختلف در خانه یا محل کار خود ایجاد کنید اما حوصله ریخت و پاش زیاد دیوارچینی را ندارید؛ شاید بد نباشد که به استفاده از انواع پارتیشن مانند پارتیشن تک جداره یا پارتیشن دوجداره فکر کنید. اما قبل از اقدام به خرید پارتیشن تک جداره بهتر است که اطلاعاتی در مورد انواع مختلف پارتیشن کسب کنید تا در نهایت انتخابی آگاهانه داشته باشید.یکی از انواع رایج پارتیشن، پارتیشن تک جداره است.

پارتیشن تک جداره چیست؟

پارتیشن تک جداره، نوعی پارتیشن است که برای تفکیک فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری، دانشگاهی و… به کار می رود یا به عبارت دیگر با استفاده از پارتیشن تک جداره می توانید یک محیط بزرگ را به چند بخش کوچکتر با کاربری های مختلف تقسیم کنید.

پارتیشن تک جداره کاربردهای متفاوتی دارد؛ به عنوان مثال برای جدا کردن هال و پذیرایی از هم، برای ایجاد دو کلاس درس مختلف از یک کلاس، برای پنهان کردن بخش هایی از ساختمان از دید عموم، برای ساخت یک فضای بازی برای کودکان، برای تفکیک ورودی از بخش های دیگر ساختمان و… می توانیم از پارتیشن تک جداره استفاده کنیم.

پارتیشن تک جداره با استفاده از مواد مختلف مانند ام دی اف، شیشه و آلومینیوم ساخته می شود که ابعاد و ارتفاع آن بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است؛ به عنوان مثال پارتیشن تک جداره را می توان به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و حتی تا سقف طراحی کرد اما در هر حال توصیه می شود که ارتفاع درب پارتیشن کمتر از دو متر نباشد. پارتیشن تک جداره معمولا از مواردی است که در شرکت ها برای تفکیک سازی وتقسیم بندی محیط ها استفاده میکنند ما با بهترین کیفیت درمحصولات خود آماده ی ارائه ی خدمات قوی به شما عزیزان می باشیم.

پارتیشن تک جداره یکی از بهترین روش های جداسازی محیط به شمار می رود که بتوان از فضای موجود نهایت بهره را برد.اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه های جداسازی محیط کار خود هستید و یا زمان کافی برای دیوار کشی قسمت های داخلی ساختمان ندارید. بهره گیری از این محصول کارآمد این امکان را فراهم می آورد تا بتوان فضای در دسترس را به قسمت های مختلف با ابعاد گوناگون تقسیم نمود تا بتوان از آن بهترین استفاده را برد.

به سبب زیبایی منحصر به فردی که پارتیشن های تک جداره از آن برخوردار می باشد، این امکان را فراهم می آورد تا با بهره گیری از آن بتوان به محیطی زیبا دسترسی یافت. پارتیشن تک جداره به گونه ای طراحی شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن از قابلیت نصب و اجرا برخوردار می باشد و به سبب همین امر این امکان را فراهم می آورد تا بتوان در زمان به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد.

پارتیشن تک جداره به سبب تنوع زیادی که دارد، دارای قیمت مناسبی می باشد به همین جهت مورد توجه شرکت های بسیاری قرار گرفته است و نکته قابل توجه استحکام فراوان این محصول می باشد. پارتیشن های تک جداره از پروفیل‌های 4×4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.

انواع پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره معمولاً با استفاده از یک پانل ام دی افی، شیشه ای یا آلومینیومی ساخته می شوند؛ بنابراین چون این نوع پارتیشن تنها متشکل از یک پانل است؛ عایق صدا و صوت نیست. ولی نحوه طراحی فریم انواع مختلف پارتیشن تک جداره به گونه ای است که بتوان قفل و یراق روی این نوع پارتیشن نصب کرد. اما علاوه بر این مشخصات که در بین تمام پارتیشن های تک جداره مشترک هستند باید بگوییم که بسته به ماده به کار برده شده در ساخت پارتیشن با ویژگی های متفاوتی روبه رو می شویم.

یکی از مدل های رایج پارتیشن تک جداره با استفاده از یک پانل ام دی افی ۱۶ میلیمتری تهیه می شود. اگرچه پارتیشن های تک جداره کلاً عایق صوت و صدا نیستند اما میزان نارسایی پارتیشن تک جداره ام دی اف نسبت به سایر مدل ها بیشتر است؛ علاوه بر این پارتیشن تک جداره ام دی اف تاثیر بسزایی در خلق یک فضای خصوصی و کاملاً پوشیده دارد. همچنین می توان با ابزار زدن سطوح این نوع پارتیشن تک جداره، نمایی زیبا ایجاد کرد و پارتیشن را به یکی از لوازم دکوراتیو محیط تبدیل نمود.

علاوه بر پارتیشن ام دی اف، استفاده از شیشه ۶ میلیمتری نیز در ساخت پارتیشن تک جداره شایع است. پارتیشن تک جداره شیشه ای هیچ کمکی به پنهان کردن فضای موردنظر یا جلوگیری از عبور صدا و حرارت نمی کند اما تاثیری شگرف بر سطح روشنایی محیط و کاهش مصرف برق دارد. همچنین این نوع پارتیشن تک جداره، نمایی مدرن و امروزی به ارمغان می آورد. اگرچه پارتیشن شیشه ای مانند پارتیشن ام دی اف منجر به حفظ حریم خصوصی نمی شود اما شیشه برعکس ام دی اف دچار پوسیدگی یا موریانه خوردگی نمی شود. ضمناً برخلاف پارتیشن دو جداره شیشه ای، نصب پرده کرکره ای در پارتیشن تک جداره شیشه ای امکانپذیر نیست.

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

پارتیشن تک جداره آلومینیومی، یکی دیگر از مدل های متداول پارتیشن تک جداره است. برای ساخت پارتیشن تک جداره آلومینیوم از یک ورق آلومینیومی ۴ میلیمتری استفاده می شود. این نوع پارتیشن تک جداره امکان طراحی لوگوی مشتری بر روی پارتیشن را می دهد.

مزایا و معایب پارتیشن تک جداره

در بین مزایایی که بین انواع پارتیشن مشترک است می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پارتیشن تک جداره در رنگ ها و ترکیب های متنوعی تولید و عرضه می شوند و در نتیجه هر نوع سلیقه ای را راضی می کنند.
  • پروسه نصب پارتیشن تک جداره خیلی سریع و آسان است.
  • پروسه دمونتاژ پارتیشن تک جداره هم مانند پروسه نصب آن سریع و بی دردسر است.
  • قیمت پارتیشن تک جداره نسبت به پارتیشن دو جداره کمتر است.

اما پارتیشن های تک جداره، معایبی نیز دارند:

  • پارتیشن های تک جداره خاصیت آکوستیکی ندارد.
  • پارتیشن های تک جداره عایق حرارات و گرما نیست.

انجام کلیه خدمات جابجایی پارتیشن و نصب و راه اندازی انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری

در تهران

جابجایی و نصب سریع | بهترین قیمت | تضمین کیفیت 66134511 – 021