نصب پارتیشن ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف پارتیشنی است که در آنفریم پارتیشن هم از ام دی اف ساخته می شود .در ضاهر آن هیچ گونه جای پیچ و پرچ مشاهده نمی شود همان طور که می دانید یکی از آیتمهای انتخاب پارتیشن اداری به عنوان دیوایدر، محدودیت متریال مصرفی میباشد که عموما به ام دی اف های قابل نصب بروی استراکچر بوده به طوری که اتصالات آن کاملا از چشم بیننده به دور بوده و بیننده هیچ اتصالی را نبیند تا متریال و طرح بروی ام دی اف به زیبایی تمام نمایش داده شود این سبک پارتیشن اداری هم دارای نمای دکوراتیو بالایی بوده و زیبایی منحصر بفردی دارد . تنها نکته ضعفی که میتوان برای این نوع پارتیشن در نظر گرفت همان فریم آن هست که در نواحی که با زمین و رطوبت در ارتباط است دوام بالایی ندارد، همچنین این سبک پارتیشن میتواند هم در سبک دوجداره و هم تکجداره اجرا شود.

ابزار مورد نیاز جهت نصب پارتیشن ها:

دلر برقی، دلر شارژی و دلر هملتی می باشد، عمود بر، دستگاه پمپ باد و دستگاه تیلو پانچ اسمایپ به همراه جعبه ابزار کامل و متعلقات لازم دستگاه ها.
ابتدا باید پنل ها، قید ها و تبرک ها را از هم جدا کنیم و شروع به ساخت کنیم. قید های ۱۰ سانتی که برای ساخته شدن لت ها برش خورده است را به همراه تیرک های بلند PVC جدا کرده و آنها را با دستگاه اسکایپ و دلر شارژی  و پیچ به هم متصل می کنیم و پس از آن تیرک های بلند که دارای PVC می باشند به لت ها از کناره ها پیچ کرده و آن ها را به هم متصل می کنیم تا اسکلت کل شکل بگیرد. بعد از آن شروع به نصب کردن درب نموده تا درصورت لازم به علت جا به جا کردن رامت لت ها درب به آسانی در  جای خود قرار گیرد و آن را بتوان تنظیم نمود. پس از آن می توان شروع به بستن پنل نمود البته از قسمت پایین، تا در صورت نیاز شیب زمین را توسط پارتیشن بگیریم.

بعد از بستن پنل ها از قسمت پایین شروع به بستن قاب شیشه ها می کنیم که قاب شیشه ها حتما باید با شیشه ای که بر روی قاب بسته شده روی کار نصب شود و پس از بستن قاب ها میتوان پنل قسمت بالای قاب را روی شیشه ها در نظر گرفت و با پیچ اسکایپ یا میتوان از داخل به صورت گونیا پیچ کرد. بعد از اینکه نمای بیرونی کار را نصب کردیم می توانیم لت های پارتیشن را به زمین پیچ کرد و آنها را محکم ببندیم تا در صورت نیاز در زمان باز و بست درب لت ها، پارتیشن هیچ تکانی نخورد، بعد از بسته شدن نمای بیرونی کار می توانیم نمای پشت کار را به همان شکل بسته شدن نمای بیرونی دوباره تکرار کنیم.
پارتیشن های دوجداره به دلیل داشتن قطر ۱۳ سانتی توانایی ایستادگی بالایی را داراست به همین دلیل می توان این نوع پارتیشن را با دیوار های آجری، بتونی و گچی مقایسه کرد و به دلیل داشتن روکش های PVC طرح دار بر روی MDF ها، این پارتیشن قطعا ظاهر شکیل تری نسبت به دیگر دیوار ها دارد و جالب این است که به خاطر وجود پنجره و MDF ها، پارتیشن را میتوان به صورت تمام ام دی اف و یا تمام شیشه کرد، البته تمام این موارد بستگی به نوع استفاده و کاربرد آن در محیط اداره، دفتر و یا حتی منزل افراد دارد.

ویژگی های بارز انواع پارتیشن ام دی اف

مهم ترین ویژگی هاو مشخصه های متمایز کننده انواع پارتیشن ام دی اف شامل: قابلیت نصب در محیط های گوناگون بدون آسیب رساندن به کف، پوشاندن عیب و نقص دیوارها و ستون های کج، امکان نصب سریع و آسان، قابلیت جا به جایی در مدت زمان کوتاه، طول عمر بالا و تنوع در رنگ می باشد.

متریال مورد استفاده در ساخت پارتیشن ام دی اف

برای ساخت این پارتیشن از ترکیب ام دی اف با دوام که از طول عمر بالایی برخوردار است همراه با شیشه های نشکن استفاده می شود. این نوع پارتیشن به صورت ساده با استفاده از ام دی اف رنگی و باکیفیت قابلیت اجرایی متفاوتی دارد.

ترکیب ام دی اف و شیشه در انواع پارتیشن های اداری تاثیر بسزایی در میزان بهره مندی از نور طبیعی و روشن شدن فضای محیط کار دارد.

قابلیت ساخت و طراحی انواع پارتیشن

ساخت انواع پارتیشن ام دی اف با این قابلیت طراحی شده اند که یراق آلات و ملزومات مختلف بر روی بدنه آن نصب شود و با طرح های خاص مدرن می تواند فضای محیط های رسمی و اداری بی روح و خشک را تبدیل به محیطی سرزنده و شاداب کند.

پارتیشن ام دی اف می تواند هم به صورت یکسره مورد استفاده قرار بگیرد و هم این که دو دیوار را در فضای داخلی به شکلی مناسب به یکدیگر متصل کند. یکی از نمونه های پرطرفدار و پرکاربرد پارتیشن ام دی اف در محیط های رسمی پارتیشن دوجداره ام دی اف می باشد که با قیمت ارزان به فروش می رسد و کارایی گسترده ای در جداسازی فضای کوچک دارد. ارائه انواع پارتیشن ام دی اف با نصب مناسب سبب بیشتر شدن مزایای استفاده از این نوع پارتیشن می شود.

انجام کلیه خدمات جابجایی پارتیشن و نصب و راه اندازی انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری در تهران
جابجایی و نصب سریع | بهترین قیمت | تضمین کیفیت
021-66134511