فروش پارتیشن آلومینیوم

پارتیشن اداری آلومینیومی چیست؟

نصب پارتیشن آلومینیوم: به مجموعه پارتیشن‌هایی که در ساخت آن ها از فریم آلومینیوم استفاده می شود,  پارتیشن‌ آلومینیومی گفته می‌شود.
این نوع پارتیشن در طراحی و پارتیشن بندی محیط‌های اداری بسیار پرطرفدار میباشد. زیرا در تولید آن از اسکلت آلومینیوم استفاده شده است که فلزی سبک و همچنین با استحکام زیاد و زیبا میباشد. این نوع پارتیشن به دلیل رنگ آنودایز از رنگی با کیفیت بالا برخوردار است که باعث زیباتر کردن محیط اطراف می شود.

این نوع پارتیشن ها را می توان با انواع دیگر ترکیب کرد. به عنوان مثال شیشه سکوریت ساده و یا ام دی اف و کرکره و… که می تواند به زیبایی و کاربرد این پارتیشن ها بیافزاید. پارتیشن های آلومینیومی دارای دو طرح افقی و عمودی می باشند. در هر دو حالت امکان اجرا در پارتیشن های دو جداره و تک جداره وجود دارد.

با بکارگیری از متریال آلومینیوم در ساختار پارتیشن های اداری، قیمت این پارتیشن ها از سایر مدلها بالاتر می رود. ساختار اصلی پارتیشن های اداری اغلب از اسکلت های فلزی از جمله آلومینیوم است. علت محبوبیت و پر طرفدار بودن پارتیشن های آلومینیومی بخصوص در سازمان ها و ادارات، استحکام بالا در عین سبک بودن است.

جنس فریم استفاده شده در این پارتیشن ها آلومینیومی بوده و شیشه تک جداره یا دوجداره (بنا به نیاز محیط) در این پارتیشن استفاده میشود.این نوع پارتیشن معمولا” در شرایطی که ابعاد شیشه بزرگ است و دید بیشتر نیاز داریم مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد و ویژگیهای پارتیشن دوجداره آلومینیومی:

پارتیشن دوجداره آلومینیومی نوعی از جداکننده میباشد که در فضاهای باز اداری و تجاری جهت جداسازی فضاها استفاده میشود و قابلیت و امکانات بیشتری نسبت به مدل پارتیشن تک جداره آلومینیومی دارد .

ازمهمترین ویژگیهای پارتیشنهای آلومینیومی دوجداره نسبت به تک جداره، قابلیت هایی همچون آکوستیک صدا و جذب صوتی بالاتر، داکتینگ , استحکام و ایستایی و زیبایی بیشتر میباشد .

اجزای پارتیشن اداری آلومینیومی

1-فريم اصلي پارتيشنها از جنس آلومينيوم
2-پانلهاي داخلي پارتيشنها از شيشه سکوريت به ضخامت 6 ميلي متر
3-طراحي سندبلاست با طرحهاي متنوع
4-پانلهاي داخلي پارتيشنها از ام دي اف به ضخامت 16ميلي متر
5- تعبيه کرکره آلومينومي 16 ميليمتري در داخل پارتيشن با توجه به نياز مجهز به ولومي جهت سايه روشن
6- محفظه عبور جريان برق با قابليت دسترسي آسان به کابلهاي عبوري در صورت نياز
7- درب پارتيشنها از جنس شيشه هاي 8ميل سکوريت با ترکيب ام دي اف مجهز به قفل و دستگيره برندهاي برتر داخلي با
طرحهاي متنوع سندبلاست و چهار چوب آلومينيومي

قیمت پارتیشن آلومینیومی

قیمت پارتیشن های آلومینیوم نسبت به کیفیت پروفیل، سیستم نصب و تولید و کیفیت شیشه های مصرفی متفاوت است.

انواع روش نصب و اتصال سقفی و دیواری پارتیشن دوجداره و تک جداره:

برخی پارتیشن های  آلومینیومی دوجداره نیازی به اتصال سقفی یا دیواری ندارد و فقط در انتهای پایین ستون های محل درب پیچ و رول پلاک یک اتصال به کف ایجاد میکند. اما در پارتیشن های تک جداره آلومینیومی به علت سطح اتکای کم، هم از بالا و هم از کف ملزم به طراحی اتصال هستیم.

انجام کلیه خدمات جابجایی پارتیشن و نصب و راه اندازی انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری در تهران
جابجایی و نصب سریع | بهترین قیمت | تضمین کیفیت
021-66134511