پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن اداری آلومینیوم، از ویژگی های منحصر به فرد و متمایزی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های حائز اهمیت این مدل پارتیشن، استحکام و مقاومت بالای آن به شمار می آید. این محصولات از وزن سبک و بسیار مناسبی بهره می برند.

این ویژگی، جابجایی و حمل پارتیشن را به نحو مطلوب فراهم می سازد. پارتیشن اداری از نوع آلومینیوم در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت نیز از دوام و مقاومت قابل توجهی بهره مند می باشد. استحکام این محصولات در مقابل شرایط دمایی مختلف را هم باید در ردیف خصوصیات تاثیر گذار آن به حساب آورد. پارتیشن اداری آلومینیوم در عین جداسازی مناسب فضا، از انعطاف پذیری مطلوب نیز برخوردار می باشد.

استفاده از این مدل پارتیشن در فضاهای اداری علاوه بر کاهش مشکلات موجود در فضای کاری، محیطی پویا و منسجم را برای مدیران سازمان ها و شرکت های اداری به ارمغان می آورد. بدنه این مدل پارتیشن به سبب وجود آلومینیوم در بافت آن، مقاومت و استحکام قابل ملاحظه ای دارد. یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در محیط های اداری، وجود نور کافی و روشنایی در فضا می باشد. پارتیشن اداری آلومینیوم، به علت برخورداری از صفحات آلومینیومی، قابلیت عبور نور زیاد را امکان پذیر می سازد. در این حالت، بدون صرف هزینه های گزاف برای تامین منابع نوری، به سهولت می توان با استفاده از پارتیشن آلومینیومی نور اضافی و مناسب را در فضا تامین نمود.

انواع مختلف پارتیشن اداری آلومینیوم

این محصولات به مانند سایر مدل های پارتیشن، در دو نوع دوجداره و تک جداره ارائه می شود. اسکلت بندی آلومینیومی در مدل تک جداره نقش پر رنگ و برجسته ای را عهده دار می باشد. برای کامل کردن این مدل پارتیشن از متریالی مانند شیشه و ام دی اف استفاده به عمل می آید.

به طور معمول برای پارتیشن اداری تک جداره، به طور تقریبی قطری 4 الی 6 سانتیمتر در نظر گرفته می شود. پارتیشن آلومینیومی دوجداره، از شیشه های دوجداره و متناسب با سلیقه و میل مشتری طراحی و تولید می گردد. قطر این نوع پارتیشن اداری حدود 4 الی 8 سانتیمتر می باشد. با کمک پارتیشن اداری آلومینیوم می توان فضایی مدرن و به روز را در محیط اداری خلق نمود.

نکات مهم در حین خرید پارتیشن اداری

کیفیت و دوام پارتیشن اداری آلومینیوم، یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید آن به شمار می رود. کیفیت محصول در دوام و استحکام آن تاثیر مستقیم از خود بر جای می گذارد. به همین جهت، در هنگام خرید، این مؤلفه باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. سطح این محصول باید از هرگونه زدگی و ناهمواری به دور باشد. در این زمینه باید عنوان نمود که بررسی ایستایی و ثبات پارتیشن آلومینیوم نیز نباید دور از نظر باقی بماند.

انجام کلیه خدمات جابجایی پارتیشن و نصب و راه اندازی انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری در تهران
جابجایی و نصب سریع | بهترین قیمت | تضمین کیفیت
021-66134511