جابجایی پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

جابجایی پارتیشن اداری: پارتیشن لغتی کاملا لاتین می باشد که با همان تلفظ (Partition) وارد زبان فارسی شد. عملکرد اصلی پارتیشن ها همان جدا سازی و تقسیم بخش های مختلف یک محیط و در واقع استفاده بهینه از فضا می باشد. از زمانی که شرکت ها نیاز به دکوراتور ها و اعمال دکوراسیون داخلی را جهت جذب مشتری و پویا نمودن فضای کاری خود احساس کردند پارتیشن های اداری نیز جای خود را در اداره جات و محیط های کاری پیدا نمودند چرا که در دکوراسیون داخلی یکی از بهترین و کارآمدترین گزینه ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده از پارتیشن ها می باشد. پارتیشن ها می توانند هم به صورت کشیده تا سقف امتداد داشته باشند و هم کوتاه باشند. نوعی از پارتیشن ها متحرک و قابل حمل و نقل است به گونه ای که اگر شما شرکت خود را جابجا کنید و یا بعد از مدتی نیاز به تنوع در ساختار شرکت نمایید می توانید خیلی راحت پارتیشن ها جابجا کنید اما بسته به نیاز خود می توانید از پارتیشن های ثابت نیز استفاده نمایید.

جابجایی پارتیشن

برخی از مردم که تصور می کنند به دلیل استفاده از متریال mdf در ساخت و تولید پارتیشن های اداری mdf ، دارای وزن سنگینی ی باشند و پس از نصب جابجایی پارتیشن ها غیر ممکن است باید ارشاره کرده که این تنها یک باور غلط است چرا که پارتیشن های اداری تک جداره و همچنین دوجداره اداری دارای وزن سبکی هستند از این رو جابجایی ، بازکردن نصب آن ها کارمشکلی نیست به گونه ای که به راحتی و در مدت زمان کمی باز و دوباره نصب میگردد.

وزن سبک پارتیشن اداری ام دی اف موجب شده است تا نصب و جابجایی پارتیشن به راحت ترین شکل ممکن صورت بگیرد.متریال استفاده شده در پارتیشن اداری ام دی اف نسبت به سایر متریال هایی که ساخت وتولید  سایر پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار میگیرد دارای وزن کمتری می باشد . از این رو وزن پارتیشن های اداری  ام دی اف نیز نسبت به سایر پارتیشن های اداری کمتر است.

انجام کلیه خدمات جابجایی پارتیشن و نصب و راه اندازی انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری در تهران
جابجایی و نصب سریع | بهترین قیمت | تضمین کیفیت
021-66134511